maandag 17 juli 2017

Weekly Diary #29 Lush , #Maschaplanner , Bioscoop


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke maar drukke week.
Deze week loopt van zondag 9 juli tot en met zaterdag 15 juli.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
Vandaag was het weer tijd voor het wekelijkse weegmoment.
Tot nu toe ben ik 19 kilo afgevallen , mijn doel is bijna bereikt!
Ook nam ik een selfie met mijn nieuwe top van de H&M , die ik scoorde in de sale.
Uiteraard horen daar ook outfit foto's bij , deze volgen binnenkort op mijn blog.
's Avonds gingen we op tijd richting bedje toe.
Ik keek heerlijk een aflevering van Shadowhunters.


Maandag
Ik heb mijn tweede hoesje van Alie express inmiddels ook binnen , hij is echt heel leuk en zomers.
Vandaag mocht ik als lunch 2 crackers en een mandarijn , dit smaakte erg lekker!
Ook heb ik weer nieuwe items toegevoegd aan mijn United Wardrobe account.
Je kan mij hier vinden!
's Avonds keken we de nieuwste Inkt Master uit Amerika en had ik heerlijk optimel drink erbij.
Ook kwam Toby erg schattig liggen bij ons.


Dinsdag
Wederom een schattige foto van Toby , dit keer tijdens mijn ontbijt.
Vandaag kwamen er producten in de Lush Kitchen , die ik dolgraag wou hebben.
Maar ik werkte vandaag een dagje extra dus even snel tussen werk tijd door bestellen.
Het is gelukt , nu afwachten tot het binnen komt!
Na een lange dag werken ging ik snel naar huis , maar helaas de brug stond open.
's Avonds maakten ik de katten blij met katten snoepjes.


Woensdag
We mochten vandaag heerlijk wraps eten van Sonja.
Ze smaakte erg lekker , ik miste wel iets van een sausje erbij het was een beetje droog.
's Avonds wederom op tijd naar bed , ik was erg moe deze week dus nam even rust/
Dit keer mocht ik heerlijk yoghurt en kwam Tommy ook gezellig bij me liggen.


Donderdag
Woensdagavond besloot ik naar lang twijfelen de Mascha Planner te bestellen.
Ik was net op tijd dus hij kwam vandaag al binnen.
's Middags ging ik er meteen voor zitten en begon ik met mijn planning te maken.
Daarna gingen we gezellig naar de bioscoop toe , dit keer de nieuwe Spiderman film.
Ik vond het een leuke film , niet mijn favoriet maar wel het kijken waard.
Ik had via Alie Express nep tattoo's besteld voor gein.
Ik testen meteen twee tattoo's uit die ik misschien wil laten zetten in de toekomst.

  
Vrijdag
Vandaag maakte ik alleen deze foto.
Ik werkte vandaag de koopavond dus voordat ik naar mijn werk ging keek ik nog even de nieuwste aflevering van Shadowhunters!
Voor de rest was het een drukke werk dag , 's avonds deed ik niet veel meer.


Zaterdag
Ik ben altijd erg blij als ik 2 broodjes mag eten voor lunch , dit vult tenminste haha!
Na het werk aten we de heerlijke nacho ovenschotel van Sonja , ondertussen kwam Toby lief bij me liggen.
Daarna gingen we gezellig naar de bios toe.
Dit keer kozen we de nieuwe Planet of The Apes film.
Het was echt een goede film , zeker een aanrader!

Zo dit was weer een leuke en drukke week.
Voor aankomende week staat er nog niet veel op de planning.
Ik verwacht dat we sowieso wel een paar naar de film gaan.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jullie week?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt weer als een fijne leuke week!! Leuk dat nieuwe hoesje! En die apen film wilt mijn vriend er ook nog heen.... Mijn week was oké :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. -19 kilo vind ik echt super super goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx